Stay ready (what a life)

Efter knappt två timmars sömn och en väldigt klen lunch har jag krigat mig igenom dagen, fast kanske inte. Det gick ganska snabbt och smidigt idag men trött var jag och är ännu. Tydligen är Cleo legat och ylat från 3 inatt enligt grannarna, jag måste ju blivit döv under utvalda timmar, då jag även var vaken vid den då det sägs ha börjat.. 
Eftersom att Fredrik jobbar natt och slutar vid 7 och jag börjar halv 7 lämnar jag Cleo hemma en liten stund, jag vet att hon gnäller till en början men lägger av snabbt. 
Så irriterad, hungrig och trött..
Men då till det positiva! Ja, jag kan faktiskt skriva roliga saker också, jag har fått tid hos en studie och yrkes vägledare, ska bli spännande och höra vad för alternativ jag kan gå efter. 

Nu har jag ätit upp en valnötspåse och ser sista minuterna av jiddra inte med zohan, katten i famnen och hunden däckad på soffan. Ska bli himla skönt att sova.


Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0