Lyckliga gatan

Oj, här har jag inte varit på så himla länge..
Fick ett sånt här midnightcraving, jag måste skriva, blogga eller spy galla över internet. Ja, man får kalla det vad man vill.
Ett år har iallafall gått sen jag uppdaterade bloggen och mycket har hänt sen dess.
Eller mycket kanske är lite i någon annans uppfattning.
Sambo, villa, Volvo och hund är nästan uppnått, skämt och sido..
Har faktiskt bara blivit sambo och skaffat hund. OCH
jag har faktiskt tagit studenten med, vilket jag inte trodde där ett tag, att jag skulle ge upp skit gymnasiet i Älvsbyn och kanske plugga på komvux. Men lik förbannat gjorde jag klart utbildningen och lik förbannat sitter jag idag(inatt) och söker efter en utbildning som kanske ger något framtida hopp att jobba som annat serveringspersonal.
Men jag jobbar faktiskt för tillfället så helt körd är jag inte, men att jobba med något man älskar DET hade varit trevligt.


Slänger in en bild på min söta Cleo som stirrar argt på mig då hon försöker sova och jag bara stör med knapp ljud och ljus. 
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0