FREE FALLIN'

Hejsan, bloggtorkan varade länge men tänkte komma igång lite igen och uppdatera alla om vad som pågår!

Just nu är jag iallafall i Göteborg på praktik. Jag och Rebecka kände att vi vart less vintern och begav oss neråt för våran 3 veckors praktik. Har varit här sen söndags och far hem den 21(tror jag de var). Jag trivs då hur bra som helst på arbetsplatsen. Bor hos Rebeckas "släktingar" vet inte riktigt hur dom var släkt men på något sätt var det. Underbara människor här iallafall!

Men saknar alla där hemma för jag känner att tre veckor är en ganska lång tid. Men det går nog snabbt :-)

Det vi gör på hotellet (Stenungsbaden yacht club) är att vi är i servisen och får lära oss mer om det. Ska även få stå i baren! Är väldigt nervös över detta men det jag vill jobba som är ju bartender. Spännande som bara den.
Standarden är då väldigt annorlunda om man jämför med havsbadet eller något liknande. Känns som att allt ska vara perfekt men kan som förstå det också.

Det var ett långt inlägg men nu ska jag och Rebecka sova eftersom vi ska upp imorgon kl 8 för att jobba till 16. Efter det ska vi ge Göteborgs nattliv ett försök! Godnatt på er :-)

https://cdn3.cdnme.se/2353785/7-3/pic_51390a24e087c34ba7a051a9.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0