GODMORGON

Ska till och börja med berätta att det är verkligen inte jag Amanda som är vaken nu, för mandy stiger mest troligt upp kl halv 8/8 tiden då hon börjar jobba vid 8. Satt bara och läste bloggar och som vaaanligt var det ingen rolig uppdatering här, så för att ni andra läsare ska slippa min besvikelse bloggrapear jag Mandy litegrann.
 
Ja, hon är ju som en söt flicka. Och vad händer i hennes liv nu förtiden då? Jo, hennes absolut finaste och bästaste vän Josefin har flyttat till Älvsbyn så nu helgen som var spenderades den från tors-lör med josse där! Lite härligt småmys med två fina pojkar torsdag, rmk på fredag och film sen på kvällen. Lördag hem. Sen i måndags började hon jobba! Så nu är hennes fina sommarlov slut.
 
Tjejen blir även en vuxen dam alldeles snart, den 4 augusti smäller det. Så den 3 blir det stor 18årspartajj för flickan, (kvinnan), sen den fjärde så drar hon och diverse andra människor till luleå och ser Kapten röd. JAG VILL OCKSÅ.
 
Jaja, anar att ni borde veta vem det är. Självklart Josefin. Den som är mest aktiv på bloggen, ha en bra dag allihopen, bjuder på en fining från mig och amanda!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0