CHEERS TO THE FREAKING WEEKEND!

Halloj! Nu är det 3 timmar kvar av arbetsdagen sen bär det av. Känner att de kommer bli en grym helg och jag är taggad till max! Syster sol och maskinen ikväll... Tydligen så uppdaterades inte min blogg innan jag for till trästocks, men stycket ovanför var det jag skulle skriva... Hur som helst, trästocks ägde iallafall sönder, hade världens roligaste helg med härliga människor! Och medans vi ändå är inne på festivaler så blir det PDOL På lördag och se Norlie& kkv sen Timbuktu, wiiiii. Tråkigare nyheter är att min älskade kusin nu begett sig ner till Stockholm, hoppas för hans skull att allt kommer gå bra och jag vet nästan att de kommer det eftersom han är så grymt stark. Älskar han! Slutar dock jobba imorgon så det gör mig lite gladare! Slänger in lite bilder från trästocks och på min söta vovve som jag ritade ögonbryn på i brist på annat. Söt är hon då. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0