The girl with the dragon tattoo

Tjaaaaaa!!!!! I brist på annat så tjuvar jag Amandas mobil och slänger in ett snabbt inlägg. Amanda är i duschen så då ligger jag är och lyssnar på musik. Ikväll ska vi och se på bio, the girl with the dragon tattoo, det blir väl jag, Amanda, Josef och kanske jeppe och Christian också, men det återstå att se! Tänker jag efter så får nog Christian stå över bion ikväll efter hans kommentar mot mig idag, han påstod att jag lät som en uppstoppad anka för att jag är hes, sen har ju Christian en tendens att dumförklara och vara allmänt taskig mot mig och Amanda...... Aja, blev ett jobbigt inlägg så ska gå och vara social med Amanda nu som just kommit ut från duschen, för dom som inte har fattat det än så är det Sara som skriver. Ha ett bra liv allihopa, pösssssssssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0