DET SKA VARA EN STOR RUBRIK, MED STORA BOKSTÄVER, INTE MED SMÅ BOKSTÄVER, KOM IHÅG DET ALLIHOPA.

Hallå mongosar, nu är det inte Amanda som skriver - än en gång tog jag över. Och denna gången regerar jag rejält! Går emot min älskling och lägger upp en bild på henne som hon inte gillar, men nej fan. Hon får plågas, för jag tycker den är söt och jag tycker om den. Så det så.
Vi har sett film ikväll, eller ja, min lillasyster och Amanda såg film. Jag sov...... hahahhaha. Snart ska hon hem och jag ska lägga mig och sova, samt vänta på min andra älskling!! Men det spelar ju inte så stor roll nu är det inte min blogg, ska skriva om Amandas liv.
hahah jåjå, nyktra tjejer leker fjååårtiz.
min älskling, så söt. amanda gråter typ för att jag lägger upp denna nu, så alla som har HYFS kan ju faktiskt säga till flickan att den är GULLIG, för hon är jättetrött... hihi, och har rufsigt hår..
puspussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0