DON'T WORRY MY DEAR

Ja, jag har bänkat mig framför datan nu.. Har haft en mysig kväll med föräldrarna, sett en hemskt dålig film som var hur lång som helst så nu kände vi att det blir inte en till film. Är som kul att hinna umgås med dom också nu då jag bara är hemma på helgerna.. Visst, jätte kul att bo i egen lägenhet eller ja egen och egen, Sofie äger den ju också. Men det jag menar är att jag saknar faktiskt min väldigt obehagliga säng och min vovve och då familjen. Samtidigt känner jag att pendla är inget jag skulle orka, jag måste få sova till minst sju på morgonen så pendla is out of the list!
Men imorgon ska jag och stor handla med mamma och Sofie, äta lunch hos farfar och Anita, packa sen fara tillbaka till älvsbyn..
Aja that's it for me today, säger godnatt till allihopa och tackar Piteå för ännu en trevlig helg, CIAO!

Kommentarer
Postat av: moaa

Sötis!

2011-09-18 @ 00:02:17
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0