ABSTRAKT KÄRLEK

åhå snart är det idol, något som jag nog aldrig ska,vill eller kommer följa, men tänkte se detta avsnitt ändå! Sitter med en usel uppkoppling till internet genom min super duper mobil, YEY.. Men vad ska man göra om man inte har något bättre! Ska iväg på Emmas en sväng sen tillbaka och göra absolut inget alls och snälla söta rara Rebecka ska slå följe med mig :)
Sen har jag hittat en grymt bra låt som jag aldrig uppmärksammat förut;
This love (will be your downfall) - Ellie Goulding
jaja, snabb uppdatering...
haha hann inte posta inägget så dog mitt internet men fick igång det nu igen.. Vart inge idol, men det är förståeligt.. Så har hunnit spela lite grann men det gick åt fanders och blev bara arg. Men now im in the mood again!
Denna fruktansvärda hemlängtan har också slått in igen, men jag menar jag trodde inte jag skulle "flyttat hemifrån" förän jag var minst 19 och nu har jag gjort det *aww newsflash!!!!* Men det känns faktiskt lite tomt på kvällarna även om jag har folk omkring mig.. Jag menar absolut inget dumt mot dom gulliga ungarna som finns här men jag har en längtan efter min mamma,pappa,lillebror,molly,kabbe och massa andra. MEN jag kommer klara det här, jag får ju umgås med dom på helgerna och under loven men det känns ändå som att man kommer glida ifrån massa gammla kompisar, vilket jag inte vill. Jag vet att man hittar nya att umgås med här också, det har jag självklart gjort, men ja, gammla vänner behöver man inte berätta hela sin livs historia för eftersom dom har alltid varit med. Om jag bara kunde göra helgerna lite längre, för det känns som man inte har tid med alla heller, känns som att man måste prioritera alla och det vill jag ju absolut inte göra!
Åhhh nu har jag öppnat mig lite för alla, känns bra... Ska vara social med Sofie ett tag nu även om hon pratar med sin darling, men det förstår jag ju att hon gör. Puss

Cause I still don't know how to act
Don't know what to say
Still wear the scars like it was yesterday
But you're long gone and moved on 
But I still don't know where to start, still finding my way
Still talk about you like it was yesterday
But you're long gone and moved on



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0