aaaaffffff...

Ja morgonen startade ju väl, en kärring i trapp huset drog en utskällning på oss för att vi tydligen INTE hade städat i tvättstugan.. DET HADE VI. Sen så blir jag dumpad idag av Sofie,för hon bestämde sig för att fara tillbaka till Piteå idag men komma tillbaka imorgon på morgonen, så sover själv inatt! Det är nu Kabita ska ringa och säga att hon kommer och sover hos mig... Men iallafall sitter på skolan just nu och ska snart ha samhälls, jippii..... Menmen snart är denna skoldag över och då ska jag till lägenheten,städa och göra skitgöra ett tag sen bara mysa med ett varmt bad och göra te, nomnom. Ajaa thats all for me! CIAO

sry babe men du är vackrast på jorden!


Kommentarer
Postat av: Pp

Du vet att jag hatar den bilder, jag blåser upp mina näshål störreän fan själv och stirrar ut alla som ens sneglar på bilden, men tur att du är vacker iallafall.. <3

2011-09-16 @ 11:18:26
Postat av: mandyyy

jag älskar dig och du är vacker hur du än gör!<3

2011-09-17 @ 23:21:35
URL: http://amandajadinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0