TAKE ME TO WONDERLAND

Vi sitter och gör allt och inget, den här turism lektionen blir inte så lång, har varit och lyssnat på en kvinna som pratade om filmer och att det är mest bara män som gör filmer, faktiskt ganska intressant, slutade i alla fall med att jag lämnade mitt namn,nummer och mejladress på ett papper.
Idag har vi "må bra dag" så vi ska till nått ställe som jag inte kan uttala och göra ordlekar! Gud vad roligt.
Idag måste jag plugga som bara den, referatet ska in ikväll och imorgon ska Svenska resemål in.
Så nu ska jag jobba flitigt, CIAO så länge..

Min bakgrundsbild just nu på datorn, kanske,bara kanske kommer jag ihåg vad jag ska göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0