I WILL FOLLOW YOU INTO THE DARK

TRÖTT,fryser,trött,fryser,trött,fryser... önska ibland att det fanns något sånt där mitt emellan läge, lite trött och lite kall men inte så att man nästan skakar och håller på att somna sittandes.
Kom hem vid 6 idag och ville verkligen göra något men jag orkar inte, måste få vila.
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men pappa ska och jaga för första gången med Molly.. Så kommer nog inte ha någon hund kvar sen... INTE så att pappa kommer skjuta hon, men hon kommer nog springa bort för lydig är hon verkligen inte.
Ska he på en film nu och sen är det väl bara att försöka somna för mer än så här kommer det ju inte hända idag.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0