WE ARE YOUR FRIENDS

Haha åh vilken knäpp kväll, vi är hemska jag och josefin...
DEPPÄTANDE -  Julmust och ostkrokar. Kanske borde köpa en bj till......
Så kvällen spenderas som sagt med underbara Josefin, "deprimerande låtar och en jävla massa gråt"
haha så patetiskt.
Har sovmorgon imorgon, så skönt. Så då får jag mysa med hon extra länge!!
Vi har hunnit måla naglarna men det blev helt fel för mig så jag gav upp, varit med SÖTA jesper och hans kompis Linus, tyvärr for dom och det var tråkigt för dom.
Så nu ska vi sitta och snacka otroligt mycket skit, röka några cigg sen lägga oss i tid. HUR NU DET SKA GÅ.
visst ser hon tjock ut? ja så blir det om man äter ostkrokar.
+
om du skulle åka ut för en olycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0