VÄRLDENS KALLASTE MÖRKER FLÖG IN MED VINTER TIDEN.

Sitter och ser på scrubs just nu. Haft en sån lång och seg dag. Det började med att igår var jag på smygpremiären i Piteå för Twilight breaking dawn. Så otroligt bra film. Nackdelen med det var att den började klockan 00.01 och slutade vid 2.. Jag steg upp alldeles för tidigt imorse för att det ska vara ok att vara vaken till 2. Så har varit helt utslagen idag, somnade under lunchen och var tvungen fara hem efter svenskan för jag visste inte vars jag skulle ta vägen, var så jävla trött. Missade dock bara gympan men ja där är jag nästan aldrig.. Så var i lägenheten vid 2 och jag somnade direkt och nästa som händer var att sofie kom in och väckte mig 18.30. Men är fortfarande trött så ska snart sova, tänkte bara plugga lite samhälls, ta en kvälls cigg och möjligen duscha :)

Så jag säger nog godnatt för mig nu, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0