VARFÖR GRÅTER LIVET DÅ DÖDEN ALLTID LER MOT MIG?

Jag vet, har inte uppdaterat på år och tydligen så har jag faktiskt några som kollar bloggen hela tiden och gillar inte då jag är inne i perioden då jag uppdaterar och sen bara tvär slutar, ganska roligt att veta :)

Hur som helst, ligger just nu i min säng och gör absolut inget alls, sitter och försöker hänga med i någon dålig film på 6an men ja det ser man ju hur det går. Har lägenheten för mig själv idag, Sofie har farit tillbaka till Piteå eftersom hon ville umgås med sin mor. Våran klass ska ha klassfest imorgon men jag är ledsen att säga det, jag ska inte komma....... Kan verkligen inte tänka tanken att stanna i Älvsbyn på en helg då jag känner att jag vill hem varje dag!

Så imorgon är det fredag, slutar vid 2 så är hemma vid 4, och jag ska faktiskt INTE festa i helgen, imorgon blir det faktiskt ett sagan om ringen maraton, har aldrig gillat dom filmerna men Sara envisas om att jag ska se dom, men det blir nog trevligt ändå :) Sen lördagen har jag ingen aning om än men det blir väl en överraskning, brukar ha det kul varenda gång jag kommer hem så :)
Nu ska jag försöka se klart filmen sen lägga mig och sova, så godnatt allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0