SOMETIMES THE WRONG CHOICES BRING US TO THE RIGHT PLACE.

Sitter på skolan just nuu, har svenska.... Jag, Rebecka, Sofie och Josefin har ett arbete om förortssvenska även kallat rinkebysvenska, det är ju inte precis så att det stormar av information om det på internet.
Idag ska jag hem till Piteå, bussen går 15.20 så kommer sitta på skolan och vänta på bussen i en och en halv timme.
Men det är lätt värt det!
På tal om ingenting, är såå jävla trött, har varit det sen i tisdags och mitt högra öga rycker så jag ser ut som ett jävla mongo. Så hära lagomt trevligt då det flippar.
Nu ska jag arbeta lite grann, eller ja, ja..
TJING!
Saknar min otroligt fina vovve ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0