HAHA ALLTSÅ ÅÅH..

Någon mer än jag som läst artikeln "Heilade - sparkas ut från Muf" i Aftonbladet?
Hur som helst, detta är ju ofattbart löjligt, jag menar åtalas för en sån här sak? ursäkta?
Så meningen med det här är då att uppmana alla i landet att inte röra sig under bilder, speciellt inte vifta till med armen, jag menar man blir ju anmäld då.
Och om tjejen antyder att det är morgongymnastik är det väl bara att tro på hon. Mer vet ju ingen?
Finns så mycket annat på internet, alltså inte bara på bloggar utan på facebook. Det må vara olagligt att Heila men alltså man måste ju kolla om människan är rasist? Tror verkligen inte att dom menade något illa alls.
BARA vad JAG tycker.
Just nu: Sitter iallafall med Josefin just nu och guess what, vi lyssnar på Justin Bieber. YOU HEARD IT FIRST HERE!
vi ändrade lite uppfattning om han efter att ha sett den här videon ----> http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JxqjEJeBdXc
Jag tycker inte att han är speciellt bra, men nån låt duger faktiskt. KAN INTE FATTA ATT JAG SÄGER DET HÄR. Det är ju nästan synd om han... Haha iallafall vart jag och Josefin faktiskt, lite men bara lite.. tårögda. hahahaa. åhh.
Nu ska vi iallafall bara ta det lugnt. PUSS!
haha liten bild, men för större översikt kolla facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0