GOOD LIFE

ligger i min säng och bara myser med mitt nya duntäcke, åhhh vad det är mysigt!!!
Har haft ett underbart lov här hemma i P-town, har lite ångest över att åka tillbaka till älvsbyn imorgon..
Även om jag haft så lång tid på mig att kunna umgås med alla har jag ändå inte gjort det,men måste skaffa mig tid till det :)
Idag är då sista dagen innan jag far.. Vilket betyder att den här kvällen ska vara lyckad, thats it! Lyckad,bra och bara underbar. Kanske jag hoppas lite för mycket men bättre det än att inte hoppas alls :)
Så idag ska jag snart fara ner till min mormor och äta "julbord" det kommer bli gott nå jävulskt! Sen ska jag iväg till Saaaraaaaa!
Hoppas alla har haft ett lika underbart lov som jag. PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0