EN SISTA GÅNG HÅLLER JAG OM DIG,HÅLLER AV DIG,HÅLLER AVSTÅND

jag hoppas alla ur klassen hade trevligt igår och alla andra som ville att jag skulle komma och festa.
Hade jätte mysigt igår med Sara då vi satt och såg sagan om ringen, haha jag tyckte faktiskt om första filmen.
Idag får vi se om jag gillar dom två andra då maratonet fortsätter.
Fick iallafall min livs upplevelse igår, jag och sara körde MOPPE till hemmakväll, haha åhh det var så läskigt. Det värsta var ju dock efteråt, fick ta och köra moped hem också. Susade genom staden på moppen 10km/h! yey..
Nu ska jag vakna upp genom att se ett avsnitt av Vampire Diaries. Pusss!
Bild sen förra helgen, Vickan, Sara och Jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0