AND THE NIGHT GOES ON

Har precis kommit hem från skolan och kände att det skulle bli väldigt ensamt idag men så insåg jag, KOMMER DET INTE ALLS BLI! Josefin ska ju komma hit :D
Så sitter och väntar på hon just nu, för övrigt så ska Sofie till Piteå därav emo i början.
Såå min eftermiddag/natt spenderas med hon. Tycker inte om att sova här själv eftersom jag bor på stigarna, för er då som inte vet vad stigarna är .. Invandrare, massa av dom, inte på något rasistiskt sätt, bor här..
Sen så har jag kännt mig väldigt hyper idag, hoppat,flängt och skrattat som någon idiot, fast kan inte klaga över att vara glad!
haha sen så fastnade jag med ryggsäcken i stolen och satt och försökte klura ut hur jag skulle lösa det i 10 minuter..
Sen fick jag en väldigt ful lapp av Josefin under samhälls lektionen hahah...

Kommentarer
Postat av: Sofia

De lät ju som en riktig mysig kväll och en mycket söt lista där! :)

2011-11-24 @ 21:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0