ABOUT THAT...

Glömde visst berätta en detalj, en liten livsändrande situation...
Som ni alla vet är jag för tillfället bosatt i Älvsbyn som jag dessutom klagar på i vart och varannat blogg inlägg..
Hur som haver, så är det så hära att jag klarar knappt av att sova och då jag väl somnar är klockan 5 på morgonen kanske och ska då upp halv 8.. och jag känner mig helt deprimerad av att bara sitta här varenda eviga dag med absolut no motion.
Jag var ju helt upprymd över att få flytta, alltså egen lägenhet, ingen övervakande hök som kontrollerar varenda steg jag tar MEN fanns ju nackdelar också... Handla själv, städa själv,diska själv och ja listan är lång! FAST saken är ju den att det klarar jag ju av, problemet är inte att bo själv.PROBLEMET är älvsbyn.
Alltså får en liten känsla av misslyckande men nej så är det inte, om jag inte klarar av att bo i älvsbyn, för att det suger, så kan jag helt enkelt inte bo här.
Soo... Jag har då sagt upp min lägenhet och inom 3 månader är jag tillbaka som heltids boende i Piteå.
Där har ni det, längtar som bara den men som sagt det är ett tag kvar. DET SKA BLI SÅ HIMLA SKÖNT!

Kommentarer
Postat av: moaa

Bodde inte du med Sofie? :o

2011-11-23 @ 22:47:05
URL: http://moaahlgren.blogg.se/
Postat av: Sofia

YES!! Äntligen!

2011-11-23 @ 23:43:18
Postat av: Elin

Men du ska väl fortsätta på linjen här i älvsbyn eller ska du sluta? ;o

2011-11-24 @ 09:32:53
Postat av: amanda

Jo jag bor med Sofie, men hon ska ta en etta ist, och jag ska fortsätta gå i älvsbyn men ska börja pendla istället :)

2011-11-24 @ 12:51:43
URL: http://amandajadinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0