snälla bli min igen

härliga söndagar,en dag gjord enbart för att sova länge,se ut som fan och mysa.
Vaknade 20 i fyra vilket var väldigt skönt men kommer få problem med att somna ikväll. Lite senare for jag till Kabita och såg på Vampire diaries slutade med att båda satt och grät! Efter VD såg vi i am number 4 som faktiskt var väldigt bra. Igår var det ju cruising i Piteå, vi for in ett tag och åt på bigboy,träffade lite folk sen började vi dra oss hemmåt, var gode trevligt!
Imorgon ska jag upp vid 8 för att fara till vägledningscentrum kl 9 till 12 sen sitta barnvakt senare mot kvällen..
Måste bara påpeka att jag älskar breezer reklamen som går lite här och var, så grymt härliiiig! MENMEN, ska sova nu.. Godnatt gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0