School's out for summer

Yey, vilken nyhet! som ni kanske sett på Facebook så är det nu så att jag ska hoppa av skolan! Men det är inte så att jag inte ska börja om, för jag ska söka till turism lite här och var.. Mitt första handsval är i Älvsbyn sen Skellefteå. Nu för att sysslosätta mig till sommarlovet ska jag gå på vägledningcentrum. Får 1050 kr/månaden för det med fast går bara 4 dagar i veckan 3h/dag, INTE ILLAAA!!! Men har iallafall kommit underfund att omvårdnads inte var något för mig så vi får ju hoppas att jag tar mig in dit jag vill!
Och jag vet att jag inte bloggat på super länge men det har som inte hänt nå intressant i mitt liv.
Har dock fått 2 sommarjobb, första perioden kommunalt där jag ska vara på piteå havsbad sen ett privat jobb resten av sommaren på .....PITEÅ HAVSBAD!! Så min sommar kommer spenderas långt bort åt fanders!
Men detta vart ett överraskande långt inlägg så... Peace out piteå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0