Now all your love is wasted then who the hell was I?

Jani, har helt glömt bloggen ett tag nu, eller jaa så länge var det ju inte.. Dock har jag sett att statestiken har ökat på besökande, ändåå!! Känns lite roligt.  Har hunnit sola lite grann idag och bortat ut alla tuvor på hunden min. Sen umgåtts med Kabita och Sara! SEN så tänkte jag att jag skulle hinna se lite Vampire diaries ikväll men tydligen så var ju den här säsongen slut vilket suuuuugeeer..

låttips; Birdy-skinny love världens bäääästa låt måste jag bara få in i det här inlägget.

ajaaa måste bara meddela att Kabbe är bäst,för er som inte redan visste det då ;)

Så sjukt snygga brudar!!!!!!!! bara så ni vet,pusssssss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0