GÄSTBLOGG!

Det roligaste med allt det här är att min kära vän amanda har ingen aning om att jag gör det här inlägget :D:D jag är så sjukt busig (A), iallafall så hade jag bara sjukt tråkigt och tyckte att det behövdes uppdateras lite. Jag har varit på skolan idag, men fick sluta tidigare för att jag är så sjukt duktig och är klar med datakunskapen så slipper dom lektionerna, dock typ bara två kvar.. eller en nu tror jag :D iallafall, sen for jag hem, var med moa och felix ett tag och felix har snaggat sig.. Jag vill bara skjuta han, men det är väl något som alla måste göra nångång, alltså snagga sig.. inte skjuta felix :) sen for jag till stallet och pysslade på med Nico, som är min häst för er som inte vet. Vi for iallafall till PRK (piteå ridklubb) för att hoppa, det gick superbra, han har blivit en riktig pärla.

Han ser då ut såhär;

 

Iallfall, idag har nog amanda inte gjort så jätte mycket, bara öegat hemma och dött typ :D  Jag har inte träffat henne på länge, vi hinner bara umgås på helgerna typ, det suger.. Men det är helg imorrn, vilket betyder att jag träffar henne imorrn. Awesome :D jag har nog endel att berätta för henne, iallafall så tycker jag att Amanda Jadinge är en underbar person! <3

Juste, höll på att glömma att säga, jag som bloggade är bäst och heter Kabita ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0