Cheers

Josefin har sovit hos mig under natten som varit, väldigt lång och rolig natt kan jag säga. Igår satt vi hos Sara och snackade massa skit och spelade kort, grymt skönt! och idag ska jag nog mest troligt sova hos josse.
(igår) josefin suger
sara ringde för att fråga om andreas nummer
Josse började säga ett nummer som jag tyckte känndes vääääldigt bekant
efter några sekunder jag och sara lagt på så börjar det ringa på josses telefon
Josse svarar och undrar varför hon ringde dit,
sen kom hon på att hon hade gett sitt eget jävla nummer.
Kanske inte låter så kul, men natthumorn var på topp igår! haha
Nä, nu ska vi fixa oss, updaterar imorgon, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0