how soon is now?

Åhh haha vet inte hur många gånger jag sagt det här men jag är väldigt värdelös på att uppdatera bloggen! SKA bli ändring på det nu.. hade jag tänkt mig iallafall. Som ni kanske läste i nått av mina två senaste bloggrapes så ska jag flytta till älvsbyn för att börja skola där. Sofie jonsson blir den som flyttar in med mig! Kommer bli kul tror jag men någon som jag kommer sakna är då min underbara vän Kabita♥

Just nu sitter jag hos PP aka Kabbe, ni behöver inte ens fråga vad PP står för eftersom att ingen får veta det och vi är helt enkelt lejda! Men vi ska se film nu, Scream 4, undrar om den kommer vara bra men det vet jag på någon timme, sen ska jag spendera natten hos hojna, känns som att jag måste umgås med hon eftersom jag inte kommer se hon så ofta efter söndag... Känns inte så himla bra!

Menmen, tillbaka till lägenheten, har då iallafall varit och tittat på den och jag gillar den faktiskt. Har dessutom fyndat en retro soffa från reprisen, gammeldags rosa! Sen har jag och Sofie handlat en himla massa köksprylar samt badrums saker AND höll på att glömma, på Söndag är jag helt inflyttad där!

Men oj vilket otroligt långt inlägg, ska som sagt se film nu, hoppas det här berättade lite grann om vad ni missat! pussss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0