gryningspyromanen

Har dragit mig hem nu efter många om och men, vi vaknade vid halv 2 sen bestämde vi oss kvickt att springa upp och äta och fånga dagen... efter vi ätit gick vi ner till kabbes rum och det slutade att vi låg i hennes säng i kanske 2 timmar till...
MEN till det verkliga problemet.. Fick en Iphone då jag fyllde år, och jag älskar den, men något som jag inte gillar är TELIA. Jag fick ett abonemang också där jag skulle ringa gratis till telia vänner + fri surf i ett år samt gratis sms tjänst för 99 kr i månaden, men det måste varit för mycket för hönshjärnorna så fick inte nå gratis sms, OCH NU har min jävla beloppsgräns på 500 kr blivit uppnådd så nu fungerar inget alls, visst man kan ringa till mig men jag håller på att bli galen. GAAAAHhhhhhg,.,

jaja vart en snabb update,ska käka min nudlar och leka less på livet, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0