SHOPPING

Har shoppat idag i Göteborg city, fick med mig ett par skor,hörlurar,en tröja och ett par leggins. Planen var inte att köpa skor men efter att ha gått i mina kilklackar sen går dagen och 5 timmar idag ville jag hugga av mig benen, sökte upp de billigaste paret av skorna och köpte dom. Bonus på de var att dom var ganska så snygga!

Ska slänga upp bilder på tröjan då jag har tid att ta kort på den.

Nu sitter jag och Rebecka och ser nån dålig serie med chips och cola. Mums!
Det hände dock något väldigt läskigt då vi satt och såg på tv, dörren öppnades och stängdes så vi fick lite panik...
Så vi försöker att inte skrämma upp varandra något mer :-)
Men godnatt på er och hoppas ni har haft en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0