YOURE JUST SOMEBODY I USED TO KNOW.

Alltså känns lite som att man är på väg mot nya tider, träffa nya människor och glömma allt som varit dåligt i sitt liv. Less på människor som snackar skit och hittar på en massa lögner.
Det är inte så att det hänt något nu, men känner att jag är less på att det alltid ska vara likadant.
Jag vill göra något spontant, ta en sista minuten resa och bara försvinna i en vecka, ta tåget någonstans och uppleva något som jag alltid kommer att komma ihåg..

Åhhhh gillar att man blir så djup såhär strax före tolv slaget.

Skärpning nu, nu ska jag lägga energin på skolan. Får skjuta upp livet tills man gått klart gymnasiet.
NU - fokusera på det som är bra. Livet är för kort för att vara besviken på att människor inte kan bete sig.
STAY POSITIVE.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0