GUCCI MAMA

lalala är fest sugen igen! hade inte suttit helt fel alltså men då har jag av någon jävla anledning lovat min mor att jag inte ska vara ute så sent idag... VARFÖÖÖÖÖR GJORDE JAG DEEEE... Men hur som helst, gårdagen var hur jävla kul som helst, var länge sen det var så kul, så är grymt nöjd och jag tyckte själv att jag såg helt underbar ut igår, men haha IBLAND måste man få ha lite självförtroende! ;)
Ja iallafall, vi får väll se vad som händer ikväll men hoppas att min mor tar sitt förnuft till fånga och inser att jag måste få vara ute länge och med länge är det inte till kl 12...Men alla vet ju hur föräldrar är!
DEEEESSUTOM träffade jag ju Eve igår, var hur trevligt som helst, har saknat hon som bara den.
NU ska jag göra sen äta tacos med familia! CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0