THINGS WILL ALWAYS BE THE SAME

Hann få panik då jag insåg att jag glömde mina skor,nycklar och busskort.. Så skrev till mamma att skorna var hemma men då hade hon packat dom åt mig. Nycklarna verkar vara spårlöst borta samt mitt busskort, men då har jag en underbar mormor som gav mig 50 kr till bussen!
Så nu sitter jag,Sofie och Josefin på bussen påväg till vårt andra "hem"...
Är väldigt illamående också. Har fikat en massa idag med mamma,pappa,alex,Kitty och mormor, var väldigt trevligt!
Men nu ska jag sluta sitta och titta i mobilen för insåg just att jag börjar må mer illa... Ciao!

Måste bara tillägga att bilden är gammal som gatan men molly är iallafall söt på den!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0