dont care about the price tag

Har varit en underbart trevlig och mysig kväll! Varit med Rebecka,Kabita, Moa och många flera. Tanken idag var att jag inte skulle fara någonstans, men slutade med att jag for tilll Kabbe sen vidare mot pottan! var sjukt trevliga människor där! Satt för det mesta vid elden och pratade med folk och myste.. Men det vart en otroligt tidig kväll tycker jag, men spela roll, fryser ändå så mycket så hade nog inte orkat göra något! Ska krypa ner i sängen med Cola och godis, nomnomnom , och slår på en bra film..
Imorgon ska jag nog umgås med Kabita också, har endel jag måste berätta för hon ;)
pusss♥


Extremt gammal bild, kanske 8an? eller 9an? haha har ingen aning, men söta är dom<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0