was it always you?

YESSSS!!!!!!!!! eller? nä,ska ge mig. Idag kära vänner har jag varit på skolan sen varit i stan, min dag har alltså inte varit intressant alls. Jag känner mig dock väldigt trött och har lite värk i ryggen men förhoppningsvis kommer det nog gå bort. Har utökat min önskelista lite grann men kommer nog inte ens få hälften av det som står fast de är ju en ÖNSKELISTA inte en "jagvetattnikommerköpadethär-lista", blir lite spännande. Har även planerat för nyår lite grann, Josefin min "mongo" vän ska äta middag med mig och min familj sen blir det nog ett nykter nyår.. ELLER?

Vad ska ni själva göra på nyår? blir det nykter eller onyktert?



aja,nu är det dags för mig att sova så man orkar upp imorgon,nighty!



Kommentarer
Postat av: Anonym

men amandaaa, mongo, måste prata nyår med dig;( vet it om dom tydligen ska stanna där hela jävla kvällen så kanske måst dit då jag sa till ante för länge sen att vi skulle vara med varandra nyår... ;D

2010-12-01 @ 23:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0