♥Dag 7 – Min bästa vän.(väldigt försenad)

Jag har försökt i flera dagar att ta mig in på blogg.se men har inte lyckats, men gjorde det idag.

Jag har inte precis en bästa vän utan jag har 4 stycken!


Kabita Högberg ♥
Jag har kännt Kabita ungefär hela livet, det har dock varit till och från eftersom vi slutade umgås i 5-6an
Sen så har vi tagit upp kontakten i 8-9an och just nu har vi jätte bra kontakt
och kan prata om allt mellan himmel och jord. 


Moa Jonsson♥
Jag har upplevt så mycket med dig och jag saknar det, vi kanske inte har lika bra kontakt som vi hade förut men jag tror att de är iallafall påväg mot rätt håll, känns som om vi börjar komma ihop igen!


Rebecka Gustavsson♥
Rebecka har alltid funnits där för mig, genom allt nästan!
Saknar att vi inte har exakt samma kontakt som förut, vi måste göra något åt det!:)


Sofia Uvén♥
Åhh,gumman! Allt vi gått igenom?! Man kan inte ens beskriva med ord hur underbar hon är.



JAG ÄLSKAR ER MED HELA MITT HJÄRTA♥


Kommentarer
Postat av: Rebecka

men vadå fjortis bild? :(

2010-12-20 @ 23:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0