♥Dag 4 – Det här åt jag idag.

hahah okej, det jag åt idag var frukost som bestod av mackor på pålägg,oboyglas& fil med sylt! Till lunch blev de nån paj och till middag stuvade makaroner och korv, gud vad intressant va?

Jag sov iaf hos josse under natten som varit, vi såg nån lejd film som handlade om att några människor vart fast i en hiss! Har hjälpt ungen att packa lite också eftersom hon snart flyttar till munksund jippie! vid 2 tiden for jag hem och somnade direkt i sängen,vaknade kanske vid 5 och for iväg till Sofia där vi satt och spelade kort med Sofias pappa. Jag vann, kanske för att man är bäst. Nu sitter jag då hemma och har just sett klart sista avsnittet av Vampire diaries (sista för det här året), guuuud vad bra de är! Man kanske borde försöka få sig lite sömn nu.. Nattii!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0