SÄTTER PUNKT,VÄNDER BLAD OCH GÅR VIDARE.

Idag har varit en slödag, vi vaknade upp vid 1 tiden och for och besökte Åsas syster tror jag det är, drack lite kaffe och pratade om helgens händelser. Jag har nämligen kört idag, har varit hyfsat nervös då jag ska ge mig ut i trafiken i Göteborg, dom kör verkligen som galningar!
Men det har som ändå gått bra, höll dock på att få en hjärtattack då ett rådjur springer ut på vägen, men jag körde så pass sakta att en hel flock skulle nog ha hunnit passera innan jag ens hade varit framme.

Men vi har iallafall suttit och sett på film idag, ätit godmiddag och surrat lite. Nu blir det att sova, börjar dock halv 4 imorgon men vi ska inte sova bort hela dagen. Slänger in en halv dålig bild på nytröjan och mina rosa hörlurar.

Kram på er :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0