OPEN UP YOUR MIND AND SEE LIKE ME

Har haft en otroligt rolig helg. Fredagen bestod av mys och Lördagen vart det fest!
Var till en början med Moa, Josefin och Felicia. Efter ett tag vart vi några fler, inte precis nån jag kände men det spelar som ingen roll. Så vi var i norrfjärden sen åkte vi till stan på Cruising i stan och åkte i en äldre merca där ett tag sen även limo,vilket var rätt tufft enligt mig haha :)
Idag har min far bjudit på snabbmat, vilket var väldigt gott efter igår. Sen hade jag inhandlat en cola och lite choklad till mig själv.
Även hunnit vara ute och gått med hunden och sett en film "The Vow". Kan starkt rekomendera den!
Nu ska jag fortsätta att bara mysa på, hoppas alla haft en lika rolig helg som jag, puss!
Slänger även in en gammal going på mig och rebecka,hihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0