LET US LIVE FOREVER

Nyvaken tjej! Har tankat hem alla avsnitt med Awkward sen har jag också laddat hem två filmer MEN får absolut inte glömma att jag tankat hem THE VAMPIRE DIARIES S03E01!!! Ska se det ikväll, blir så himla spännande.
Tänkte duscha sen fara iväg och äta lunch med typ halva släkten.
Alltså det var någonting med idag som fick mig att känna att jag vill verkligen inte åka buss, börjar bara må illa och kan meddela att vägen till och från älvsbyn är absolut inte guppfri... Sen ikväll då vi har kommit fram, ska det städas! Kul dag eller hur folket?
Vi hörs lite senare, CIAO

Kommentarer
Postat av: moaa

SV: Tack, du med!!

2011-09-18 @ 13:39:47
URL: http://moaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0