IT'S TO COLD OUTSIDE FOR ANGELS TO FLY

Ligger i min varma säng och ser slutet på en värdelös film, vill hem nu och mysa med mamma och pappa..
I helgen ska jag tydligen bara ta det lugnt, ovanligt? Ohja! Imorgon ska jag äta middag med familjen sen vara med Josefin, lördag ska jag på något "kalas" typ sen vara med Kabita och Caisa, hihi längtat!!
Sen har jag suttit hela dan och bestämt mig för vad jag vill ha för tatuering.. Men det får ni inte veta än :)
"Amor vincit omnia" hitils bästa citatet jag någonsin fått höra.
Sen har jag ett litet låttips som passar rätt bra in i den bittra hösten, Christina Perri - Jar of hearts, så underbar.
Men det var allt för mig ikväll, nu ska jag sova så jag orkar upp, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0