DU VILL VETA VAD JAG KÄNNER, MEN INGENTING KÄNNS

haha alltså jag faila. Mamma skulle som sagt komma pga föräldramötet men jag ville ju jätte gärna se hockey, så fick se hockey(som var underbart!) men missa mamma, men imorgon får jag träffa hon♥
Ja som ni vet så vann ju då luleå med 5-2, helt underbart.  Vi var då överlyckliga alla utom Rasmus.. Med det finns nog någon psykisk förklaring till det haha!
Nu sitter jag och smuttar på tee och ska snart sova, pratar lite med Kabbe på msn och har hett igång Melissa Horn. Vilken toppen kväll alltså! Och imorgon beger jag mig hem till Piteå, hihi är som en liten flicka som ska på sin första ridlektion typ... Men ska bli jätte kul att få komma hem faktiskt. Har dessutom pratat lite med min kusin idag, blir alltid så glad då vi pratar!
Gud vad jag är positiv just nu men ibland måste man ju få vara det och med det säger jag god natt, Piteå vi syns imorgon, Puss!
Den bjuder jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0