DET KÄNNS ÄNNU SÄMRE NU

Dålig uppdatering, jag vet. Men har som inte haft tid! Igår vart det plugg sen att se film med Josefin, Lollo och Rebecka.
På morgonen då jag vaknade så spöregnade det, och tygskor är inte vattentäta kan jag meddela alla som trott annat. Förhoppningsvis regnar det inte då vi slutat.
Sen så kommer min kära mor hit idag, det är föräldramöte, ska bli trevligt att träffa hon!:)
Ikväll blir det att packa,städa och efter all skitgöra ska jag bada och mysa med en film, The blind side.
IMORGON KOMMER JAG HEM TILL KÄRA PITEÅÅÅ! Vad som händer i helgen har jag ingen aning om. Det blir nog en överraskning.
Det är då allt från mig, puss!


Partypics, söt rebecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0