STAY WITH ME

Har ju helt tappat fokusen på bloggen märkte jag just...
Har glömt att säga (tror jag iallafall) att jag är ju lång ledig, eller ja, jag tog ledigt imorgon så jag får vara hemma till på tisdag!! För på tisdag ska vi hit (piteå) med skolan för att besöka några konferens salar och grejjer... Men vi blir tydligen bjudna på lunch på stadshotellet.
Aja tänkte bara dra min helg lite snabbt.
Fredag - Jag låg hemma och gjorde absolut inget alls...
Lördag - Blev väckt alldeles för tidigt av min mor,for på stan med hon och moster och fikade på nodo! Efter det for jag hem och fixade mig för kvällens festligheter. For sen och åt en underbart god middag hos moster och efter det vidare på fest med Josefin,Sara och Karin. Hade en väldigt kul kväll och träffade ganska många man inte sett till på år och dagar (känns det som).
Söndag - Idag har jag varit och badat på Piteå havsbad med Moa och Kabbe. Efter det for jag hem och åt middag, pappa hade dessutom hunnit komma hem efter Mollys jakt debus. Vart dock väldigt äcklad, för då jag kom in i köket låg det en stor fågel som nu dessutom hänger utomhus så man ser den tydligt då man går in och ut genom ytterdörren... Jaja, efter det for jag till munksund och var med samma människor fast Sofia kom förbi då vi såg film! Vart helt klart en lyckad dag som kväll
SÅ, där har ni min helg i steg. Vart ju nästan men bara nästan en hel novell insåg jag.. Tänkte iallafall lägga mig och sova nu eftersom jag ska upp hyfsat tidigt imorgon, ska till tandläkaren :'(
PUSS
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0