SO COME SUNSHINE OHH COME RAIN

Givande dag, utvecklingssamtalet gick väl hyfsat, kände att jag vart en aning irriterad dock, men jag är bra på att tolka allt på fel sätt!
Har absolut inte hänt något speciellt idag eller ja men inte sånt som borde dras upp.
Alltså jag kommer ihåg då jag var 14, då var man så jävla stöddig och kaxig gällande allt, men lixom det kommer en dag då du är tvungen att växa upp. Det är många som borde tänka på det.
Och att dessutom utsätta någon så personen mår dåligt, vad ger det? Är det något som du kommer vara stolt över sen? Det tror då inte jag.. Enbart onödigt, tycker man inte om personer, LET IT BE. Man behöver inte lägga ner energi, JUST SMILE AND SAY FUCK IT.
Ingen människa ska behöva känna sig kränkt på något sätt, så är det bara.
såååå, fick ut mig lite grann nu..
Ska se en film nu, har inte riktigt kommit på vad ännu, sen dejta kudden och john blund!
soo, thats it för mig idag, natti folket!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0