FALLA TILLBAKS

Blev ett sista inlägg innan jag somnar tänkte jag..
Har haft en mysig och lugn kväll. Jag gick ut och träffade Josefin en stund, hon failade rejält. Glömde nyckeln i lägenheten då porten hade låsts, hade på sig hennes killes kläder så han kunde inte komma och öppna och hon fick värken tag på rebecka eller han för ingen svarade.. haha så vi gick på baksidan av hennes lägenhetshus och skulle kasta en pinne på hennes balkongdörr men hon missade så det for på grannens. haha...
Sen har jag och Sofie suttit och myst med lite prat och musik.
Imorgon har jag utvecklingssamtal, yey.. Är faktist inte orolig alls, eftersom jag vet att jag skött mig :D
Men vi får väl se vad som sägs, man tycks ju alltid hitta något fel...
Sen så är det snart fredag, jag längtar så det kittlas i magen,PITEEÅÅÅÅ ♥
Nu tänkte jag iallafall se nått avsnitt av How i met your mother innan det är dags att dejta kudden.
Måste bara tillägga att jag älskar min kusin Andreas, han är världens underbaraste kille!♥
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0