EXPRESS YOURSELF

haha oj så dramatisk kväll... Polisen vart då hitkallad eftersom att ett väldigt stort bröt ut på gårdsplanen och jag lovar det var fan hemskt att se!
Så jag,Sofia och Sofie har suttit och nojjat, eller det var nog mest jag... Men känner då vi har flyttat till sveriges största håla och dessutom som student, PLACERA FÖRHELVETE INTE OSS DÅ PÅ ETT SKITSTÄLLE.
Känner jag är väldigt arg och frustrerad och saken är den jag överdriver inte ens då jag säger att det var minst MIIIINST 15 personer inblandade. DESSUTOM stod barn brevid och äldre killar puttade på tjejer osv..
Så jag är lite skakis och kommer nog inte gå ut nå mer ikväll!
Jaja, nu har jag fått skriva av mig lite..
Sofia har iallafall kommit hit från Piteå med Sigge, mysigt! Så ikväll vart det godmat och mysigheter och sen hände då det där....
Jag måste nog sluta skriva nu annars kommer jag säkert uttrycka mig fel.
SÅ thats it for me today, natti folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0