just one of those days

jag var så himla optimistisk idag, sen insåg jag att idag är precis som alla andra dagar, det kommer inte hända ett piss.. Så vad ska man göra då man har tråkigt? Skriva till Kabita, tigga pengar av mamma,köpa glass och se film! men ska försöka att inte göra det idag.
Har iallafall funderat på att skriva ett inlägg på bloggen om en ganska viktig sak men har inte haft orken till det och då jag har orkat göra det har jag inte haft tid. Men ska försöka börja med det snart! Ska inte säga något i förväg om vad det är om, det kommer ni få läsa då! hihi, men ska försöka torka håret utan hårtork eftersom lilla jag har haft sönder den.. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0