new life

Alltså fan vad jag känner mig duktig, jag tycker verkligen inte jag ser bra ut

jag är verkligen inte så häääär tjock eller snyggt smal... 


...Så lilla jag har kommit på såhär några år av tryckande av godis, att jag ska sluta med sånt skit, mår inte bra av det själv! Så blir att kämpa på stepin 3 dagar i veckan och lyckas med mitt egna mål, vi får väl se hur det kommer gå. Har mina underbara föräldrar och vänner som stöttar mig!
Jag säger då bara; Det här ska gå! 
Det viktiga här är också att veta att jag försöker verkligen inte uppnå att se ut som nån jävla modell utan bara få koll på mig själv och göra så jag mår bra och trivs med mig själv! Önska mig lycka till gott folk, puss/ Amanda

Kommentarer
Postat av: anna wiklund

HAHAH!!! alltsååå första bilden är ju ultimat:D att det står "www.FarbrorTorsten.com" gör ju den sinnes!!!

och bara så du vet tycker jag du är läcker som du är:) men jag hoppas ändå att vi ses på steppan på måndagar, liksom dom dagarna jag hänger där;-)

2011-01-17 @ 13:18:56
Postat av: Johanna Lundberg

Lycka till! Det kommer du att klara!

2011-01-18 @ 20:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0