YOUR WAYS

haha tänker alltid att nu fan ska jag uppdatera men hinner alltid börja på något annat projekt.
Det ser ut som jag fått en varning av Josefin, om jag inte börjar blogga kommer hon fortsätta med sina hopplösa "bloggrapes." Så bäst att jag kommer igång igen då!
Iallafall är det ju dagen före julafton och jag hade noll julkänsla i början av dagen..
Har varit på stan och shoppat julklappar och ätit lunch med familjen. Sen vart det middag hos mammas morbror och det var väääldigt gott! Andreas var också där så har suttit och pratat med han. Hann dessutom förbi hos Josefin en stund bara för att önska hon en god jul och få mig en julkram!
Sååå, får se vad morgondagen bjuder på.
och kära Josefin, jag hoppas du är nöjd nu. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0