SLUTER MINA ÖGON OCH DRÖMMER MIG TILLBAKA I TIDEN

Alltså kom just på att jag kanske borde börja berätta för mina kära föräldrar vad jag önskar mig i julklapp..
Kan vara som smart då det bara är 20 dagar kvar till Julafton.
Egentligen önskar jag mig som inget speciellt, bara det vanliga, några saker man aldrig kommer kunna få + pengar.
Men som sagt det är ju en ÖNSKElista inte en hejjagvetattniköperallt-lista.
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, försöker smida ihop några planer med människor men alla verkar ju doeda.
Orkar hur som helst inte fara till älvsbyn idag, det suger där så...
Såå nu ska jag fortsätta med att kolla facebook. Pusss!
åhh det såg inte äckligt ut en dag som denna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0